비히클 스파이3 고객 여러분께,
저희 인트레피드 컨트롤 씨스템즈의 대표적인 소프트웨어인 비히클스파이3 의 신규 버전이 출시되었습니다. 유효한 라이선스를 가지고 계신 고객이라면 무료로 다운로드가 가능하며 만료된 라이선스로 사용 중 이신 고객이라면 유지보수 계약 갱신 후 사용 가능합니다. vspy3 600.66 버전의 주요 개선 / 추가사항 - 일부 A2L 파일 로드 시 발생하는 Vspy 멈춤 및 자동 종료 현상 해결 - CCP 통신 관련 bit size 시그널에대한 decoding 정보 누락 및 로깅 문제 수정 - Bit Smash 기능 수행 후 발생하는 VCAN3 에서의 메시지 수신 문제 해결 - 일부 VIN 값에 대한 디스플레이 오류 문제 수정 - VS3 파일 저장 시 메시지 송신 시에 설정했던 raw value 값이 signal 값에 그대로 저장되는 문제 수정 - Autosar ARXML file import 지원 - VS3zip file open 시 VS3 file 로 저장 불가 문제 수정 - Custom filter 에서 exclude 기능 관련 문제 수정, 보완 - 일부 FIBEX file 로드 시 발생하는 오류 수정 - NeoVI mote 를 이용하여 pre post trigger 조건으로 logging 시 extract 안되는 문제 해결 - 일부 J1939 DBC file export 시 발생하는 오류 수정 - VS3FB 펑션블럭 import 시 일부 파일에서 vspy 다운되는 현상 해결 - VscapeDAQ 을 이용한 PC logging 시 일부 state encoded signal 에서 발생하는 오류 수정 - Neovi Hardware 를 이용한 J1699 test 시 발생하는 문제 수정 - Diagnostic view setup 창이 간헐적으로 사용불능 상태가 되는 문제 수정 고객 여러분의 번영과 행복을 기원합니다. 인트레피드 컨트롤 씨스템즈 코리아 고객지원팀 031-782-1807 / [email protected] Intrepid Control Systems, Inc. is pleased to announce it has become an Automotive Open Systems Architecture (AUTOSAR) Development Partner. Other members of AUTOSAR include General Motors, Ford, Chrysler, BMW, Volkswagen, Ford, GM, Chrysler, PSA, Toyota, Bosch, Siemens and Continental among many others.
Upon Intrepid’s acceptance as an AUTOSAR partner, Colt Correa, Vice President of Business Development, said," Joining with AUTOSAR is an exciting step for Intrepid as we move our tools into the realm of automotive Ethernet. Our goal with this new partnership is to offer AUTOSAR reference designs in the form of evaluation boards and open source AUTOSAR stacks advancing both AUTOSAR and automotive Ethernet in the industry. Whether our customers are in the USA, Asia, Europe or beyond, this partnership will provide even more value to our customers and our partners in the Automotive Engineering Tools Alliance." AUTOSAR’s purpose is the establishment of an open standard for automotive electronics architecture that will serve as a basic infrastructure for the management of functions within applications embedded in vehicles. The aim is to achieve modularity, scalability, transferability, and re-usability. AUTOSAR (Automotive Open System Architecture) AUTOSAR (http://www.autosar.org/) is a network of major automobile manufacturers, suppliers software houses, tool manufacturers and semiconductor companies with the goal of establishing a common software infrastructure standard for vehicle electronics. Standard functional interfaces are intended to guarantee that in-vehicle software is hardware independent. Basic software modules are standardized, such that interoperability, reuse and exchangeability are supported. Suppliers - including software houses - can offer their products to a broader market and in turn an integrator can use software of multiple suppliers. This implies a more competitive environment and thus cost reductions. In addition, through unbundling software from hardware a more efficient usage of hardware resources is possible. Intrepid Control Systems, Inc. Intrepid Control Systems (ICS, http://www.intrepidcs.com) celebrates its 20th year as a manufacturer of vehicle network tools. ICS provides vehicle network hardware and software to engineers involved in vehicle electronics, including the neoVI and ValueCAN series. Intrepid supports all the latest networks and protocols, including CAN, CAN FD, BroadR-Reach®, Automotive Ethernet, MOST, FlexRay, LIN, J1939, ISO 14229 and GMLAN. Intrepid is a founding member of the Automotive Engineering Tool Alliance (http://www.aeta-rice.com) and provides a comprehensive tool chain with RA Consulting (http://www.rac.de), CarMedialab (http://www.carmedialab.de), and emotive (http://www.emotive.de) for state-of-the-art automotive electronics development . ICS Korea에서 참신하고 능력있는 인재를 모집하고 있습니다. 자세한 사항은 아래 내용을 참고하여 지원해주십시오. Intrepid Control Systems, Inc - (Applications and Support Engineer) Calling Intrepid Control Systems a fast paced environment would be an understatement. We are looking for talented individuals who are self motivated and are looking for a challenge. We feature competitive compensation, 4 national insurances, retirement plan, bonuses, lunch allowance, paid vacations, and special events in a casual environment. Job Description This full time position is to help customers use and apply Intrepid Control Systems products in the Korea region. A candidate for this position must be willing to talk frequently with customers and help them learn how to use products from Intrepid. You must have technical skills with or be willing to learn vehicle and embedded network technology including: CAN, LIN, I2C, SPI and others. Basic computer skills with Microsoft Windows are also required. Other responsibilities of this position will include conducting training at customer sites and developing written documentation for customers to use our products. For more details on Intrepid`s family of hardware and software products, please visit www.intrepidcs.com and www.intrepidcs.co.kr. Job Requirements Strong computer skills English skills (written - mandatory / verbal - plus!) Strong work ethic Ability to program in C/C++ and Java is preferred Must be able to travel to USA, Japan, China, India, and Germany Application Process 1. Resume Review 2. Onsite Interview at Intrepid Control Systems Korea, LLC. (Korean / Brief English Interview) 3. Product Presentation (Korean / PPT Presentation) Location Applying E-mail : [email protected] 고객 여러분의 성원과 후원에 힘입어 저희 Intrepid Control systems Korea 가 아래와 같이 사무실을 확장, 이전하게 되었습니다.
------------------- 아래 --------------------- * 이전 주소 : 경기도 성남시 분당구 야탑동 342-1 리더스빌딩 814호 * 이사 일 : 2014년 7월 11일 금요일 * 정상업무 : 2014년 7월 14일 월요일 감사합니다. 일시 : 2014년 8월 13일 수요일 – 오전 9:00 ~ 오후 5:00
장소 : 라마다호텔 서울 1F 바흐홀 귀하를 Intrepid Control Systems Korea (ICS Korea) 에서 주관하는 챠량 이더넷 세미나 (Automotive Ethernet Seminar) 에 초청합니다! * 세미나 등록시 반드시 업무용 이메일 주소를 사용해주시기 바랍니다. 세미나 비용: 무료! 세미나 내용: 차량 이더넷 세미나 - 100Mbps 이더넷과 IP 기술은 이미 1990년대 초반부터 널리 사용되어 왔지만 까다로운 전자/물리 조건을 요구하는 차량용 네트워킹 표준으로는 최근에서야 관심을 받기 시작했습니다. Broadcom사에서 자동차 환경에 적합한 BroadR-Reach 기술을 출시하게 됨으로서 차량 이더넷에 대한 관심은 앞으로 더욱 뜨거워질 전망입니다. ICS 에서는 본 세미나를 통해 여러분들께 새로운 이더넷 기술에대한 소개와 이더넷이 향후 차량 네트워크 분야에 어떻게 적용될 것인지 안내해드리고자 합니다. 세미나 일정: 9:00 – 9:30 차량 네트워크 기술 개요 - 차량 이더넷과 FlexRay, CAN 2.0 / CAN FD, LIN, MOST 비교 파트 1 - 차량 네트워크 업계의 미래 파트 1 9:30 – 10:00 차량 네트워크 기술 개요 - 차량 이더넷과 FlexRay, CAN 2.0 / CAN FD, LIN, MOST 비교 파트 2 - 차량 네트워크 업계의 미래 파트 2 10:00 – 11:00 BroadR-Reach(R) 물리 계층 (OSI 계층 1단계) 11:00 – 12:00 이더넷의 기초 (OSI 계층 2단계) 12:00 – 1:00 점심식사 - 로비층 까페 스타시오 점심뷔페 무료제공 OPEN BOOTH DEMOS: - ICS 이더넷 네트워크 툴 (RAD STAR, neoECU-15, Ethernet EVB) - CAN FD 툴 (ValueCAN FD) - 무선 데이터로깅 (neoVI ION, neoVI PLASMA, Wireless neoVI) - 비디오 + 네트워크 트래픽 데이터로깅 (neoVI ION, neoVI PLASMA, IP Camera) - 안드로이드 태블릿 솔루션 (Vehicle Spy for Android) 1:00 – 2:30 인터넷 프로토콜 IP (OSI 계층 3단계) 2:30 – 3:00 이더넷, CAN FD, CAN, LIN, FlexRay 툴체인 소개 3:00 – 4:00 차량 인포테인먼트 시스템의 AVB 적용사례 4:00 – 4:30 상위 계층 프로토콜 및 AUTOSAR 관련 토픽 4:30 – 5:00 Q & A 참석 대상: 차세대 차량 네트워킹 표준 및 툴체인 디자인을 담당하고 계신 기술고문, 엔지니어링 메니저, 연구원 등등. 완성차 업체 (Automotive OEM) 내부에서 차량 이더넷 관련 각종 기술을 연구개발하고 계신 분들. 강사 정보: Colt Correa - Colt holds a Master of Science in Electrical Engineering from the University of Michigan - Dearborn where he wrote a thesis on Engine and Transmission Interactive Controls. He has more than 20 years experience in the Automotive Industry writing Embedded and Windows Software. Colt has authored many IEEE and SAE publications and holds 4 U.S. Patents. Jeffrey Quesnelle - Jeffrey has been a software engineer at Intrepid Control Systems for almost ten years focusing primarily on the development of Vehicle Spy 3, one of the most popular vehicle bus analysis tools. More recently, Jeff has focused on development on Android platform, including working on Intrepid's fork of the Android Open Source Project for the neoVI PLASMA and neoVI ION. He is also the developer of nds4droid, the most popular free, open source Nintendo DS emulator for Android with over 3.5 million installs on Google Play. In addition, Jeff is an expert with numerous vehicle network technologies including MOST, CAN, ISO 14229, GMLAN and others. 라마다호텔 오시는 길 (http://www.ramadaseoul.co.kr/test/etc/location.asp): 지하철 - 분당선 선정릉역 3번 출구 앞 / 2호선 선릉역 8번 출구, 도보 7분 / 7호선 강남구청역 1번 출구, 도보 10분 버스 - 라마다 서울호텔앞 하차 342, 3412, 07 강남 / 무형문화제 전수 회관 하차 도보 3분 472, 3912, 4412, 07 강남 * 교통이 혼잡하오니 가급적 대중교통을 이용하여 주시기 바랍니다. 라마다호텔 주차장에 주차하실 경우 3시간 무료 주차도장을 찍어드립니다. 세미나 자료: 행사 후 참석하신 분들께 세미나 자료를 이메일로 보내드립니다. |
Archives
January 2025
Categories |